Noord-Brabant culinair en Holla Advocaten gaan unieke samenwerking aan.

Zeer recentelijk heeft Holla Advocaten zich als kennispartner aangesloten bij Noord-Brabant culinair. Holla Advocaten zal hiermee de helpdesk functie gaan vervullen op het gebied van juridische vraagstukken.

Bij Noord Brabant Culinair zijn ruim 30 restaurants in de regio ’s-Hertogenbosch, Eindhoven en Tilburg aangesloten. De organisatie van Noord Brabant Culinair groeit en houdt zich bezig met de verdere professionalisering van hoogwaardige horeca in Brabant. Holla Advocaten start met een helpdeskfunctie waarbij aangesloten restaurants vragen kunnen stellen op het gebied van o.a. arbeidsrecht, vastgoed, contracten & bedrijfsopvolging.

Tevens is Holla Advocaten gezamenlijk met Noord Brabant Culinair nog een aantal andere initiatieven aan het ontplooien. Zo zal de chef van het aangesloten restaurant Ons jongens op 20 april a.s., tijdens ons congres Tech & Legal Report, acte de présence geven. De chef, Jan van Hout, zal tijdens het congres een kijkje in zijn keuken geven. Hij presenteert daar zijn finalegerecht van The European Young Chef Award, waarmee hij in Barcelona vorig jaar november de tweede plaats behaalde. Zie ook website NoordBrabant culinair.

< Vorige

Volgende >