Jan Dingemans versterkt per 1 maart 2015 Holla Advocaten

‘s-Hertogenbosch, 26 februari 2015. Per 1 maart 2015 treedt Jan Dingemans (50) toe als partner bij Holla Advocaten.  Zijn komst betekent een verdere versterking van de expertises Vastgoed en Financieringen, Zekerheden en Insolventie van Holla Advocaten, dat kantoren heeft in ’s-Hertogenbosch en Eindhoven.

In de afgelopen twintig jaar is Jan verbonden geweest aan het Utrechtse kantoor De Advocaten van Van Riet, waar hij één van de drijvende krachten was. Als curator was hij betrokken bij onder meer Arena Recycling, Transportbedrijf Eurovos, Vastgoedconcern Domus en Selexyz Boekhandels. Mede door zijn inspanningen is De Advocaten van Van Riet uitgegroeid tot een middelgroot kantoor met een sterke positie in Midden-Nederland.

Zowel zakelijk als privé is het voor Jan Dingemans tijd om een nieuw hoofdstuk te beginnen. Bij Holla Advocaten zal Jan werkzaam zijn in de vastgoed- en ondernemingsrechtpraktijk. Holla Advocaten heeft al een sterke positie in die praktijk en wil die met Dingemans nog verder uitbouwen.

De keuze voor Holla Advocaten is voor Jan, die in Vught woont, een voor de hand liggende. “Niet alleen is Holla Advocaten een gedreven en kwalitatief hoogwaardig kantoor, maar met name de persoonlijke benadering sluit aan bij hoe ik mijn vak beleef”, aldus Jan Dingemans. Holla Advocaten werd vorig jaar door het zakenblad MT100 gekozen tot de beste juridische dienstverlener van Nederland. Met name de persoonlijke benadering werd daarbij geprezen.