Holla Advocaten lanceert online videocampagne #dekoplopers

Inspirerende reeks autogesprekken tussen tophockeyer Robert van der Horst en top van Brabant.

In januari 2017 is de campagne #dekoplopers van start gegaan. In dit initiatief van Holla Advocaten gaat de succesvolle ondernemer en top-hockeyer Robert van der Horst in een reeks online video’s het gesprek aan met professionals uit de zakelijke top van Brabant. De campagne heeft tot doel om op een eigentijdse en toegankelijke manier te laten zien, wat succesvolle ondernemers en professionals drijft. En hoe zij – samen met Holla Advocaten – inspelen op uitdagingen en kansen in hun markt en vakgebied. D ekoplopers lanceert Holla Advocaten zijn eerste online videocampagne. Voor de campagne werkt het advocatenkantoor een jaar lang samen met  Robert van der Horst van HC Oranje-Rood. In een aantal persoonlijke gesprekken ontmoet Van der Horst koplopers uit de top van Brabant. De gesprekken worden opgenomen in een speciaal voor #dekoplopers met camera’s uitgeruste Mercedes, waarna de video’s via www.holla.nl/de-koplopers en social media worden verspreid.

Samenwerking

Robert van Muijen, Managing Partner bij Holla Advocaten, vertelt: ‘We zijn trots op het feit dat Robert van der Horst het gezicht van de campagne is. Hij past goed bij Holla. En weet als koploper op hockeygebied precies hoe het is, om vanuit een sterke drive zijn doelen te bereiken. Voor zijn gasten – onder wie de CEO van technologie start-up Oxboard, Ernie Hiemstra – geldt dit ook. Sport, business en advocatuur zijn natuurlijk verschillende disciplines. Maar er zijn ook overeenkomsten. Winnen, verliezen, kansen grijpen, ontspanning. Deze thema’s vormen de basis voor inspirerende gesprekken over drijfveren, scoringsdrang en samenwerken.’ Naast Hiemstra zal onder andere ook Hans Schelbergen, directie adviseur op juridisch en HR gebied bij Philips, bij Van der Horst in de auto stappen.

Hoogstpersoonlijk

De campagne sluit aan bij Holla’s missie om klanten hoogstpersoonlijk bij te staan. In elk autogesprek staat dan ook vooral de mens achter de professional centraal. Van der Horst legt uit: ‘Wat is de drive van mijn gasten? Dát wil ik achterhalen. Hoe gaan ze om met tegenslagen? Wat doen ze om te ontspannen? Waar komt de passie voor hun vak vandaan? Net als op het hockeyveld probeer ik het spannend te houden. Het zijn verfrissende gesprekken, niet alleen voor de kijker maar ook voor mijn gasten en mij. Ik kijk ernaar uit om de campagne samen met Holla tot een succes te maken.’

Lees meer over #dekoplopers op www.holla.nl/de-koplopers.

< Vorige

Volgende >