Klanttevredenheid

Holla Advocaten heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. 

 

De behoeften van onze klanten staan centraal binnen onze organisatie.
Door klanttevredenheidsonderzoeken uit te voeren weten wij waar deze behoeften liggen en kunnen wij nog beter inspelen op de wensen van onze klanten.

 

Uit onafhankelijk onderzoek* blijkt dat onze dienstverlening met een 8,5 door onze klanten beoordeeld wordt.

 

Onze klanten zijn het meest te spreken over:
* de klantvriendelijkheid van Holla Advocaten (8,7);
* het juridisch kennisniveau (8,6);
* de professionaliteit (8,5).

 

Klanten hebben vooral positieve associaties bij Holla Advocaten. Hierbij noemen zij de woorden deskundig, professioneel en betrouwbaar met grote regelmaat.

 

Uit dit onderzoek blijkt dat de Net Promotor Score, de mate waarin klanten ons aanbevelen, van Holla geïndexeerd wordt op +49%.
In vergelijking met de gemiddelde NPS van de zakelijke dienstverlening (+10), is dit een score om te borgen.

 

Met het huidige rapportcijfer van een 8,5 zijn wij natuurlijk zeer tevreden. Tegelijkertijd motiveert dit cijfer ons om nog meer te investeren in klanttevredenheid.
Hierbij hanteren wij ons doel “maximale klanttevredenheid” als uitgangspunt.

 

* onderzoek is in 2017 uitgevoerd door marktonderzoeksbureau Markteffect